Gdsale
Your Cart

Retour- en Terugbetalingsbeleid

Retourbeleid

Ons retourbeleid duurt 30 dagen vanaf de datum van het pakket dat u hebt ontvangen. Als er echter meer dan 30 dagen zijn verstreken sinds de levering van uw bestelling, kunnen we u helaas geen restitutie of omruiling aanbieden.

Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet uw artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat als waarin u het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.

Om uw retourzending te voltooien, hebben we een ontvangstbewijs of aankoopbewijs, product- en/of verpakkingsfoto's, productserienummer en andere relevante gegevens nodig.

Stuur uw bestelling/pakket niet terug naar ons magazijn zonder onze voorafgaande goedkeuring.

Er zijn bepaalde situaties waarin alleen gedeeltelijke restituties worden verleend: (indien van toepassing)

  • Producten/artikelen met duidelijke tekenen van gebruik.
  • Elk artikel dat niet in de originele staat verkeert, beschadigd is of onderdelen mist om redenen die niet te wijten zijn aan onze fout.
  • Elk artikel dat meer dan 30 dagen na levering wordt geretourneerd.

Alle verzoeken om gedeeltelijke restitutie zijn ter beoordeling van ons om dergelijke verzoeken goed te keuren of af te wijzen.

Terugbetalingen (indien van toepassing)

Zodra uw retourpakket is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te laten weten dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We laten u ook weten of uw restitutie is goedgekeurd of afgewezen.

Als deze is goedgekeurd, wordt uw restitutie verwerkt en wordt er binnen 3 werkdagen automatisch een tegoed op uw creditcard of oorspronkelijke betaalmethode bijgeschreven.

Late of ontbrekende terugbetalingen (indien van toepassing)

Als u nog geen restitutie hebt ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening opnieuw. Neem vervolgens contact op met uw creditcardmaatschappij, aangezien het enige tijd kan duren voordat uw restitutie officieel wordt geboekt.

Vervolgens kunt u contact opnemen met uw bank om opheldering te vragen, aangezien het enige verwerkingstijd kan duren voordat een restitutie wordt geboekt.

Als u al deze stappen hebt uitgevoerd en u nog steeds geen restitutie hebt ontvangen, neem dan hier contact met ons op onze contactpagina.

Omruilingen (indien van toepassing)

We vervangen alleen items als ze defect of beschadigd zijn. Als u het wilt ruilen voor hetzelfde item, stuur ons dan hier een ticket onze contactpagina voor meer informatie. 

Verzending

Om uw product te retourneren, zal ons klantenserviceteam contact met u opnemen en u voorzien van alle benodigde gegevens, samen met ons magazijnadres, zodat u het artikel kunt retourneren.

U bent verantwoordelijk voor het betalen van de verzendkosten voor het retourneren van het artikel en deze verzendkosten worden niet terugbetaald. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van de retourzending van uw terugbetaling afgetrokken.

Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die het kan duren voordat uw geruilde product u bereikt, variëren.

Als u een artikel van meer dan € 75 verzendt, kunt u overwegen om een ​​traceerbare verzendservice te gebruiken of een verzendverzekering voor het pakket af te sluiten.

Wij garanderen niet dat wij uw geretourneerde artikel zullen ontvangen. Elke terugbetaling voor een product moet bij ons worden geretourneerd/aankomen voor een inspectie voordat een terugbetaling kan worden verwerkt.

Als u nog vragen heeft, aarzel dan niet om ons een ticket te sturen en wij zullen u graag antwoorden.