Hoe lang duurt het voordat een bestelling wordt bezorgd?
Tijdens het afrekenen toont onze website de beschikbare bezorgmethoden voor uw bestemming, de prijs en de geschatte levertijd in werkdagen. Werkdagen zijn exclusief zondagen en feestdagen in Nederland of het land van bestemming. De geschatte bezorgdagen zijn het aantal dagen dat onze bezorgpartners nastreven om te bezorgen, maar zijn niet gegarandeerd en dienen slechts als schatting.
Hoewel er specifieke schattingen worden genoemd bij het afrekenen, komen deze in grote lijnen overeen met de volgende richtlijnen:
Maandag tot Vrijdag:
Standard | Express | |
Nederland | 4-8 Dagen | 2-3 Dagen |
België | 5-10 Dagen | 2-4 Dagen |
andere bestemmingen in Europa | 5-10 Dagen | 2-4 Dagen |
Verenigde Staten van Amerika | 10-12 Dagen | Niet beschikbaar |
In alle gevallen gelden er uitzonderingen voor afgelegen gebieden en variëren de levertijden per land. We geven schattingen om u te helpen bij het plannen van uw bestellingen, maar we kunnen geen levertijden garanderen vanwege factoren buiten onze controle.
Bestellingen die op maandag tot en met zaterdag vóór 14.00 uur worden geplaatst, worden dezelfde dag verzonden en de volgende dag bezorgd. Bestellingen die na 14.00 uur worden geplaatst, worden de volgende werkdag verzonden en de volgende werkdag bezorgd.
Voor bestellingen op zaterdag:
- Bestellingen geplaatst vóór 14.00 uur worden op zaterdag verzonden.
- Bestellingen geplaatst na 14.00 uur worden de eerstvolgende maandag verzonden.
Houd er rekening mee dat er bij levering een handtekening vereist is voor bestellingen. De verzendtijden kunnen variëren tijdens uitverkoopperiodes en drukke handelsperiodes.
Aanvullende leveringsinformatie
Verzenddata zijn schattingen die onze koeriers proberen te halen. Als u in een gebied woont waar de bezorging onverwachts vertraagd is (bijv. door zwaar weer, natuurrampen, onvoorziene gebeurtenissen, enz.), houd er dan rekening mee dat de bezorgtijd voor uw bestelling kan toenemen.
Voor afgelegen gebieden geldt een extra levertijd van 1-2 dagen. We kunnen niet leveren aan postbusadressen of APO/FPO-postadressen.
Hoeveel kost de levering of verzending?
We bieden verschillende bezorgopties. Op de verzendpagina op onze website vindt u onze huidige bezorgopties, geschatte levertijden en bijbehorende kosten. Voor de meeste bestemmingen streven we naar een standaard track & trace-service en een express-service.
Voor zendingen naar Nederland bieden wij de volgende opties:
- Standaardlevering (geschatte levertijd 4-8 werkdagen, inclusief belastingen en invoerrechten) = gratis verzending voor bestellingen boven de € 50. Voor bestellingen onder de € 50 geldt een toeslag van € 7.
- Expresslevering (geschatte levertijd 2-3 werkdagen, inclusief belastingen en invoerrechten) = extra kosten van € 7
Voor verzendingen naar België bieden wij de volgende mogelijkheden:
- Standaardlevering (geschatte levering van 5-10 werkdagen, inclusief belastingen en heffingen) = extra kosten van € 8
- Expresslevering (geschatte levering van 2-4 werkdagen, inclusief belastingen en heffingen) = extra kosten van € 60
Voor verzendingen naar andere bestemmingen in Europa bieden wij de volgende mogelijkheden:
- Standaardlevering (geschatte levering van 5-10 werkdagen, inclusief belastingen en heffingen) = extra kosten van € 8
- Expresslevering (geschatte levering van 2-4 werkdagen, inclusief belastingen en heffingen) = extra kosten van € 60
Voor verzendingen naar bestemmingen in de VS bieden we de volgende opties:
- Standaardlevering (geschatte levertijd 5-10 werkdagen, inclusief belastingen en invoerrechten) = Gratis verzending voor bestellingen boven de € 50. Voor bestellingen onder de € 50 geldt een toeslag van € 7.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Absoluut! Al onze verzendopties zijn voorzien van trackinginformatie. Zodra uw bestelling ons magazijn verlaat, ontvangt u een verzendbevestiging, inclusief een trackinglink, op het e-mailadres dat u bij de bestelling heeft opgegeven.
Als u deze e-mail een paar dagen na het plaatsen van uw bestelling nog steeds niet in uw inbox ziet, controleer dan uw spam- of ongewenste e-mail. U kunt ook contact opnemen met onze klantenservice voor verdere hulp.
Waar wordt mijn bestelling verzonden?
Uw bestelling wordt vakkundig verpakt en met de grootste zorg verzonden door ons fantastische team in Hongkong.
Moet ik invoerrechten en btw betalen?
Uw pakket wordt verzonden met DDP en u hoeft geen extra belastingen en invoerrechten te betalen.
Wat moet ik doen als mijn bestelling te laat is?
We onderhouden nauw contact met onze koerierspartners om ervoor te zorgen dat de geschatte levertijden correct zijn en zo actueel mogelijk blijven. Helaas kunnen bepaalde omstandigheden buiten onze controle vallen of kunnen lokale gebeurtenissen soms vertraging veroorzaken.
Als uw bestelling de geschatte levertijd heeft overschreden of als er iets ongewoons op de trackingpagina's van de koerier verschijnt, neem dan contact met ons op!
Bestellingen die te laat zijn aangekomen en die u niet meer wilt houden, kunnen worden geretourneerd en terugbetaald. Raadpleeg ons retourbeleid voor meer informatie hierover.
Kan ik mijn bestelling naar een doorstuuradres verzenden?
Helaas kunnen we geen bestellingen naar een doorstuuradres verzenden. We kunnen uw bestelling annuleren en contact met u opnemen als u bij het afrekenen een doorstuuradres hebt opgegeven.
Verzending met DPD en DHL & DDP
Uw pakket wordt verzonden met DPD of DHL. Wij verzenden met DDP (Delivered Duty Paid), wat betekent dat Gdsale de import-btw betaalt. U hoeft dus geen extra kosten te betalen bij ontvangst van uw pakket.